Lussebullsbakande

Jag har fullt upp med julklappsköpande och sådant denna vecka! Idag ska jag träffa Sara på stan, och även försöka köpa lite julklappar. Jag har inte ens många att köpa till i år, men det hela blir ju svårare eftersom dom inte önskar sig något heller. Då måste man ju ha fantasi och försöka tänka ut något fint ändå!

Igårkväll var jag hos Michelle och vi bakade lussebullar, lyssnade på julmusik och drack te! Det var juligt och mysigt! Och lussebullarna blev så goda att vi såklart var tvugna att äta fyra var. Sen blev vi ju proppmätta, undra varför.


Nu måste jag skyda mig lite och göra mig i ordning! Pusshejs. Ni får gärna komma med fyndiga juklappstips till en mamma, en mormor och en tioårig lillebror. Och även till såndär julklappslek där man ska köpa något som kan passa alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0