Mellandags-shopping

Igår var jag och Michelle på stan och kollade mellandagsrean lite. Det enda jag egentligen skulle göra var att lämna tillbaka en grej och köpa skor (för att jag snor mammas stövlar hela tiden). Självklart så blev det ju inte bara det. Michelle, som egentligen var den som från början ville check out mellandagsrean kom hem med en påse. Jag kom hem med tre. Så nu är jag en t-shirt, en stickad tröja, en långärmad tröja och ett par stövlar rikare (eller några hundralappar fattigare, det beror på hur man ser på det hehe). Det slutade faktiskt med att jag köpte likadana stövlar som mamsen, haha. Men det var ju därför jag snodde dom hela tiden! Dom är så snygga! Jag kan visa dom en annan gång, men här är i alla fall t-shirten.

Så himla basic men åh vad jag gillar den! Köpt inne på Weekday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0