You and Me in the City of Dreams

Här är födelsedagspresenten som jag gjort till Michelle. Nu har hon äntligen fått den, så nu kan jag ju visa den för er också.

Det är en bok, med bilder jag tagit från våran underbara New York resa. Här är lite av innehållet:

Hon blev jätte glad, så glad att hon började gråta. Så det var ju bra. Det var ju det som var tanken lixom. Att hon skulle bli glad alltså. Nu vet ni! Det var därför jag alltid satt och redigerade bilder från New York. Det tog en jävla tid vill jag lova! But it was worth it. ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle J

Ååå :) jag blir glad bara av att se boken på bild!! Så typiskt mig att börja gråta haha :P

2011-12-19 @ 21:54:07
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: ulrika

åh vad fin!! jag gjorde ju en fotobok till ricki, men den ser ganska annorlunda ut, vad använde du för sida/program?

2011-12-20 @ 10:26:26
Postat av: Paula

Michelle: Haha bra!! Haha ja men det var gulligt!

Ulrika: Tack! Jag använde mig av blurb.com. Jättebra sida!!

2011-12-20 @ 14:13:08
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0