Bra måndag. Bra vecka. Bra liv.

Nu jobbar jag bara måndag-tisdag. Srn är jag ledig enda till söndag. Då jobbar jag hela dagen i Bondi, men sen är jag ännu mer ledig för då minsann ska en av mina drömmar uppfyllas. JAG ÅKER PÅ SURFCAMP OCH LÄR MIG SURFA. Underbart! Jag är ganska lycklig just nu!



Onsdag - Jag fyller år, och jag och Andrea är båda lediga och har mysiga planer.
Onsdag kväll - Fira/gå ut for drinks med bondi tjejerna.
Fredag - Min födelsedags barbecue (true aussie style) på stranden.
Måndag - Jag och Mia åker på surfcamp i 3 dagar och 3 nätter och surfar 4 timmar per dag, campar, får förhoppningsvis se lite australiensiskt wildlife och ja, har det allmänt bra.

I love my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0