My precious



Just det, jag har ju glömt att berätta. Det som var absolut högst på min önskelista var denna fina sak. Ett nytt kamerahus. Ni kanske tänker att jag redan har en bra kamera. Men kamerakåt som jag är så är detta en uppgradering som jag känner är perfekt. Känner att min nuvarande kamera begränsar mig, och jag vill inte känna mig begränsad. Min 1000D var en mycket snäll och bra nybörjarkamera men jag känner mig redo att ta några steg upp till lite mer avancerat och många mer möjligheter! Den är bättre på alla sätt, med både videofunktion och ISO 100-6400 och en massa massa mer! Den är himla fin och himla bra och jag längtar längtar längtar tills jag har den i mina händer. Vilket är i April, då den just nu ligger i en garderob och väntar på mig! Åh vad jag är glad! :)

Om någon känner sig sugen att köpa mitt gammla kamerahus (Alltså Canon EOS 1000D) nångång i April sådär så får ni hojta till :).
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0