Nytt!

Ny header minsann. Jag vet, inget "wow" direkt. Jag känner mig begränsad då jag varken har mina gamla photoshop program (eller nått jag brukade redigera med) på den här datorn, eller tiden att sitta och pillra med det i x antal timmar. Så den här får duga for now. För jag var så sjukt trött på den gammla, så jag slängde bara ihop nått snabbt. Fortfarande Sydney-tema då, eftersom jag fortfarande är här ;). Jag har tagit alla bilder, förutom dom som jag är med på. En har jag lånat från Andrea och en har jag lånat från Mia. Men alla andra har jag tagit. Jag tycker det piggade upp bloggen lite iaf. Not my best work, haha, men den får duga!
Hoppas ni håller med!


Kommentarer
Postat av: Michelleeeen

Jättefin var den!

2011-02-25 @ 00:23:17
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0