Valentine.


ph by me.

Igår var det alla hjärtans dag. Jag älskar alla hjärtans dag. Jag tycker det är en mysig dag där man ska fira all kärlek man har i sitt liv. Trots att det finns många som är emot denna dag (min syster bl.a.) och tycker att man borde fira kärlek varje dag och inte bara på en speciell dag, så håller jag inte med. Varför ska man Inte ha en dag att fira att kärlek finns? Det behöver ju inte betyda att man är mindre kärleksfull alla andra dagar. Utan mer att man gör nått litet extra på kärlekens dag för dom man älskar. Det är samma som att man säger att man inte ska fira födelsedagar och få presenter då, för att man istället borde få presenter alla andra dagar på året. Oh well, jag och Andrea hade denna konversation igår och kom inte riktigt nån vart. Jag tycker att det är en fin dag iaf.

Jag tycker att man borde ägna dagen åt att fira all kärlek man har i sitt liv. Inte bara låta pojkvänner/flickvänner fira, och sen deppa om man inte har nån. Utan man kan fira sin kärlek till sin mamma, pappa, sin syster, sin bästa vän osv. Love is all around.

Jag fick en fin Valentines day. Den började med att jag överaskade Andrea med en choklad ask. Sen bestämde vi oss för att klä upp oss en massa och gå ut och äta, gå och shoppa och sen gå på bio mitt på dagen. Så det gjorde vi. Vi delade en mezze tallrik på Micky's. Sen gick vi och kollade i affärer. Sen gick vi på "No Strings Attached" som var förvånansvärt rolig och bra! Se den! Jag och Andrea satt och skrattade hela tiden!




Sen vill jag skicka lite kärlek hem till mina hjärtan som är långt borta. Min fina familj och mina älskade vänner.
I love you guys!
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0