Back to work

Att börja jobba efter några dagars ledigt känns tungt. Att ha drabbats av en mega förkylning samma dag känns tyngre... Stackars lilla mig. Jag kommer tappa rösten och stå och hosta och snörvla på kunderna typ. Kul. På tal om nått annat, som faktiskt känns bra är att jag har träningsverk. Jag och Johanna har vart ute och sprungit 2 dagar i rad. Längs coastal walk- som jag lungt kan kalla mitt nya favoritträningsställe! Man glömmer lixom bort att det är jobbigt för att man har så mycket annat att fokusera på. Utsikten! Surfarna i vattnet nedanför. Osv. Sen körde vi styrka på toppen och självklart stretchade vi på stranden och dök i vågorna lite efter! Det jag vill komma fram till är att jag kommit igång. Jag VILL träna bara för att det är så mysigt och avslappnande där. Love it. Förövrigt så beror det sega bloggandet på att Johanna är här, och vi försöker få ut så mycket tid som möjligt med varann nu, innan hon åker. Vilket är imorn *gråt gråt*. Men efter det lovar jag bättre uppdatering och bilder från när hon vart här. Vi har haft det helt underbart tillsammans! Men nu sitter Andrea på ett plan hem hit. Så jag kommer inte ens hinna va ensam. Mys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0