Sommarläsning

Sen jag och Andrea såg bioreklamen i Syndey i mars så har jag velat se den här filmen. Men nyss märkte jag att Andrea hade boken, som hon läst ut och tänkt lämna kvar här i Sverige när hon åker imorgon, så då tänkte jag att jag lika gärna kan passa på att läsa boken först. För böckerna är ju nästan alltid bättre än filmerna. Så kan jag se filmen efter!

Ja, Andrea åker som sagt imorgonbitti och det suger. Jag kommer sakna henne jätte mycket. Tycker det har vart världens mysigaste att ha henne hemma lite. Men men, she has to do what she has to do.. Och eftersom jag ska med till flygplatsen klockan 06.30 imorgon så säger jag tack för mig och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0