The ocean is my drug.

source: unknown.

Fy i helvette vad jag saknar havet. Havet är terapi för mig. Havet är ett lugn för mig. Havet gör en lycklig. Att sitta och stirra ut på vågorna och tänka, att doppa fötterna i det kalla salta vattnet, att dyka under de stora vågorna och känna vilken kraft som rullar ovanför en, att hoppa över de stora vågorna och skratta av lycka. Havet är det bästa som finns.

Jag har funderat ett bra tag nu på att flytta till New York till våren. Men jag har bestämt mig för att det inte går. Inte för att jag inte gillar New York. Inte för att jag inte gillar storstadsliv. Jag älskar båda delarna! Men jag har bestämt mig för att flyttar jag någonstans, så måste jag ha havet och en strand nära mig. Då mår jag som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0