Hos bestie

Hallå! Jag sitter hemma hos Michelle. Hon åker till Tanzania ikväll och vi båda har lite separationsångest. Haha. Vi har i princip suttit ihop sen innan New York, och även fast vi inte setts varje dag så hörs vi varje dag. Hahah det låter som att vi är ett gammalt par typ. Aja, det blir nog bra. Hon ska göra alla möjliga grejer i Tanzania, träffa massa viktiga människor, pressen osv. Eftersom hon vann Miss Africa Crown här i Skandinavien. Hon är fin hon!



Vi på Brooklyn Bridge


Jag i Soho! Vet inte vad jag gör för min riktigt..


Kommentarer
Postat av: marre

fiiiina

2011-06-14 @ 17:36:32
Postat av: Paula

Tack finis!!

2011-06-14 @ 22:00:52
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0