THESTONECOLDFOX



Jag dör så snyggt. Såhär vill jag se ut mest hela tiden. Det är sant. I sommar (svensk sommar snackar vi nu, då vintern är påväg här) så vill jag importera ungefär allt från thestonecoldfox till min garderob och spinga runt i öknar och en massa annat kul och vara precis lika snygg. Japp, så är det.

Min fråga till er är, inte om ni också vill det, utan om ni vill ha mer sånt här? För min inspirations mapp exploderar snart för att den är så proppfull. Så min fråga är är det kul att se, eller ska jag fortsätta att hålla min inspirationsmapp mestadels till mig själv som jag märkt att jag gjort de senaste halvåret ungefär. Det var ju faktiskt det som "Inspiration" kategorin föddes till. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: johanna

nej det är jätte kul att se, älskar dina inspirations bilder !

2011-03-23 @ 17:08:48
Postat av: Madeleine

Jaa, fortsätt! Jag blir också inspirerad och vill också ha, massa ha haha :P

2011-03-23 @ 19:38:00
URL: http://llusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0