Escape the cold.

Har precis ätit middag och nu vankas det lite private practice. Jag har inte lite serier att ta igen, men I like it. Vädret suger mer idag än dagen innan och det fick mig att bestämma mig att inte lämna huset idag. Fy! Jag vill inte känna kylan! Spring where are you??


Jag går runt med ulltofflor och tjocka tröjor och dricker té stup i kvarten. Skulle ungefär jätte mycket hellre vilja glida runt med surfhår, ha på mig lösa tunna plagg, dricka fruktjuicer och lyssna på slightly stoopid. Men det får bli någon annan gång då.


Kommentarer
Postat av: maddde

Fiina bilder !

2011-05-03 @ 20:54:28
URL: http://sjoberga.blogg.se/
Postat av: Paulina

denna lat ar sa himla mysig. Hoppas allt ar bra

med dig trots kylan. varen ar ju vacker! kram

2011-05-04 @ 18:00:56
Postat av: Paula

Ja visst är den! Hoppas du har det bra i Dubai!! :) Jaa jag hoppas att våren kommer snart här!! kram!

2011-05-05 @ 10:49:50
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0