Restaurang Kungsholmen

Ludde ligger och snarkar i min säng. Det vill jag också göra. Jag är oerhört trött av någon anledning. Men jag vägrar att sova bort mina dagar. Upp vid åtta, vare sig jag har jobb eller inte!

Gårdagen var så himla mysig. Träffade Alice och Clara på Hötorget. Vi gick runt i affärer lite, jag insåg hur mycket jag behöver shoppa osv. Sen gick vi och mötte upp Thomas (min mosters man, och min gudfar) och promenerade ner till Norr Mälarstrand där Birthe och Fille väntade. Vi åt på restaurang Kungsholmen, som är ett stort ställe som fungerar lite som en food court fast på ett mycket finare sätt! Det är som en restaurang med på menyn har de mat från en massa olika kök. Lite japanskt, lite svenskt, lite spicy osv. Vi började med skaldjurs dumplings, tempura räkor och ricepaper rolls och sen åt jag sushi! Jag har blivit helt beroende av sushi! Eller jag har ju alltid älskat det men på senaste tiden vill jag äta det Hela tiden!!



As mysig kväll verkligen! Kul att träffa kusinerna! När vi var små så sågs vi jätte ofta, men nu ses vi inte alls lika ofta, vilket jag tycker är tråkigt. Jag har bestämt att jag måste åka till Stockholm oftare! Älskar älskar älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0