Sommarnätter.

Ibland är jag uppe alldeles för sent. Alldeles alldeles för sent, då jag egentligen är en morgonmänniska. Så sent så man är en zombie dagen efter. Det är så dumt, men också ganska mysigt ibland. Mysigast är när fåglarna börjar kvittra vid tre ungefär, och man fortfarande inte sover. Då vet man att det är sommar på riktigt! Älskar den känslan. Då kan det vara ganska värt att vara uppe lite för sent ibland.


Igår natt när detta hände, så tyckte jag det var så fint så jag var tvungen att filma en liten snutt. Visuellt kan detta klassas som världens sämsta film, men hör. Fågelkvittret lyser upp allting! Åh så vackert. 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahah ja asful film men åååååååh fågelkvittret! Sverigeeee!

2011-05-18 @ 10:50:01
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0