Berns Asiatiska

I fredags så var jag på Berns Asiatiska för att äta. Jag hade aldrig varit där förut men det var himla fint där inne!

Ulrika var med, Vickie var med, och vi var där för att fira att damen i det nedre högra hörnet fyllde 20 år. Det var jätte trevligt, och trots ljudnivån så satt vi och pratade (läs:skrek) och njöt av miljön. Jag åt sakepocherad norilax med edamame och shiitakepuré och färskriven pepparrot, som var jättegott!

Vi satt och pratade ett bra tag efter vi var klara med maten. När ljudnivån blev ännu högre bestämde vi oss för att gå vidare. Då mötte vi upp Michelles vän på Sturecompagniet där vi drack drinkar och dansade! Sen var vi på Sturehof en liten stund innan vi kände att det var dags att åka hem. Bra kväll! Jag älskar Stockholm! Det är alltid tusen gånger mysigare/roligare än Uppsala.


Kommentarer
Postat av: Michelle J

Mmmmysigt :) borde vi göra fler gånger !

2011-11-15 @ 20:12:35
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Ja verkligen!! :D

2011-11-15 @ 21:46:39
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0