Lay down beside me


Ibland är det så himla svårt att gå upp på morgonen. Ni vet, när man faktiskt är vaken, men man vill bara inte gå upp för att sängen är så skön! Man vill ligga kvar under det varma gosiga täcket och bara fundera på saker. Jag älskar min säng, den är världens skönaste! Det skulle inte vara så fel med en varm Jacob Black bredvid heller. Hoho, jag och Michelle har blivit lite besatta.

Min älskade säng.
Idag ska jag jobba hos mamma igen. Sen ska jag nog träffa Susanna. Finally!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hehe. Den som är så obekväm ;) Åh hade typ glömt hur bra låten är! Neeeh inte Jacob, Team Edward comooon

2011-11-22 @ 11:45:24
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Ja alltså, team edward sure, till Bella lixom!! Men jag skulle inte tacka nej till en biffig jacob!

2011-11-22 @ 12:23:31
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Hahaha läste biffig taco. Men han är ju så liten? (inte fysiskt alltså!)

2011-11-23 @ 00:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0