Blah

På senaste har jag jobbat massa, tittat på Harry Potter med Michelle (nu har vi bara dom två sista kvar!! Fast vi insåg att sista inte går på bio längre, men men..), tittat på nya serier, haft skumma smärtor i bröstkorgen (och efter alla gånger dom sagt på Grey's Anatomy att "chest pains is something we don't take lightly around here" så är jag lite smått rädd), ätit megagod mat med Michelle: Lax med stekta kantareller, gröna bönor, fetaost och paprika & tomatsallad m.m. Jag har typ noll lust att blogga nuförtiden.. Det brukar oftast bero på att jag inte har nån inspiration, och att jag känner att om jag inte skriver nått roligt så kan jag ju lika gärna låta bli. Fast samtidigt så vill jag inte sluta, så det resulterar i ungefär sånna här inlägg. Men men, inspirationen kommer vell tillbaka.

Min mormor står i köket och gör korvstroganoff, och en vegetarisk variant bara för min skull. Hur gulligt är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0