Godnatt

Mår: Ganska bra
Vill: Resa. Nu!
Ska: Resa. Måste!
Har: precis jobbat
Är: Trött!
Drömmer om: Mycket! För mycket. Bl.a. Att skita i allt och åka och surfa i några månader och skaffa en het surf pojkvän. Och att bo i en fin och rolig stad, plugga nått som känns bra och må bra. Och att jobba med det jag älskar och bara njuta av vardagen och älska livet.
Längtar till: jag träffar Andrea igen
Fasar inför: Plugga teorin inför körkortet. Orkar inteee
Idag: Har jag kännt mig on top of my game.
Imorgon: Ska jag träffa fina tjejer och dricka vino.
Igår: Missade jag min telefontid med doktorn som jag väntat på i två veckor. Classic Paula. Bravo.
Nu: Gör mina fötter ont, av okänd anledning.
Vill se: Nya Harry Potter! Men Michelle ser ju aldrig klart filmerna (hint hint)
Vill göra: surfa!
Glad över: Att jag har himla fina människor runt omkring mig.
Arg på: Moder jord som ba gör en massa naturkatastrofer hela tiden.
Rädd för: Att någonting hemskt ska hända någon jag tycker om. Det är min största rädsla ever.
Nyfiken på: att upptäcka nya platser och länder.
Lycka: Är att älska livet och må bra och känna sig nöjd med tillvaron.
Sorg: Har jag aldrig riktigt upplevt på riktigt, och vill aldrig aldrig aldrig uppleva.
Älskar: Min mamma. Henne kan man alltid lita på, och hon är himla fin och gör ungefär allt för mig.
Hatar: Kyla, slaskväder och grått tråk väder.
Äter: inte kött eller kyckling.
Sover: Ibland för lite ibland för mycket.
Dricker: för mycket kaffe!
Dansar: till det mesta
Lever: Japp, still going strong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0