Kräftis!



Det vart en väldigt lyckad kväll igår. Vi åt kräftor. Vi åt paj. Vi snappsade. Vi skålade. Vi sjöng. Det hölls tal stup i kvarten, som vart aningen misslyckade för det babblades för mycket, fast på ett roligt sätt. Det dansades. Det skrattades osv. Bra kväll!
Det slutade med en utgång, och jag fick en miljard kommentarer i stil med "Är du i Sverige!?" "Har du kommit hem nu!?". Haha, jag log och nickade typ. Jag har ju inte vart ute så mycket alls sen jag kom hem, och inte hängt på stan, på uteställen osv. så mycket heller, så det är ju inte så konstigt att folk som man halvkänner trott att jag fortfarande var bortrest. Jag tyckte mest det var roligt. Det var en kul utekväll faktiskt, jag och Susanna dansade järnet och hade as kul! Men förövrigt så är jag less på Uppsalas uteliv som bara den. Känner att jag gjort mitt i Uppsala ungefär. Så nu kan folk få tro att jag åker bort igen. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0