Life can change in an instant

Ibland brukar dumma tankar ta plats i mitt huvud. Sånna som man tänker att man inte får tänka på, för då kanske det händer. Men ibland måste man faktiskt fundera lite på hur snabbt livet kan förändras. Och hur du kanske inte hann säga det du ville säga, eller vara den du ville vara, eller visa dom du tycker om att du faktiskt tycker om dom. För sånt är så himla himla hemskt. Tänk att livet kan faktiskt förändras föralltid, på bara några sekunder. Och så känner man att man ångrar saker när det är försent. Fy! Det är nog en av mina största rädslor här i livet.

Vad jag vill komma fram till är att man ska ta hand om varandra, och visa människor i sin omgivning att man tycker om dom. Man ska leva varje dag som om det var den sista och känna att varje kväll när man går och lägger sig, så ångrar man ingenting. För dagen efter kan det vara försent att ångra sig. Livet är så himla läskigt ibland!

Idag har jag skypat med min fina syster, och varit med en av mina finaste vänner. Och dom vet nog att jag tycker om dom, jätte mega mycket!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

<3

2011-09-15 @ 02:55:38
Postat av: maria

<3 tack för igår paula!

2011-09-15 @ 07:51:56
Postat av: Paula

<3!

2011-09-15 @ 23:40:24
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0