Roaccutan

Hallå. Var en sväng på apoteket idag för att hämta ut min medicin (äntligen). Var hos doktorn i början på Augusti lixom, och det är först nu jag kan hämta ut den bara för det är så mycket krångel för att det är en sån stark medicin så det behövs extra licenser och grejer. Så när jag äntligen tog mig till apoteket, med min extra licens, med mitt recept och min legitimation så säger apotekaren att han först måste faxa in licensen till nått ställe som ska godkänna den, och sen ska dom höra av sig så får jag komma och hämta den. Alltså jag orkar inte. Hur svårt ska det behöva vara?? Två doktorsbesök, bokning av telefontid med doktorn, en telefontid tre veckor senare, utskrivet recept, extra licens som medtages till apoteket, licensen skickas in och godkänns och först DÅ kan jag få den här jävla medicinen. Nu undrar jag verkligen om den typ kommer att döda mig.. Nejdå, men jävligt starkt för kroppen är det. Vilket går emot mina hippie-principer. Höhö. Nu tänker vi positivt. Uttryck á la Andrea: Second time's the charm?

Kommentarer
Postat av: Michelle J

<3

2011-09-28 @ 23:02:18
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Andrea

Det kommer bli bra! Second time IS the charm :) Man får strunta i hippie-principerna ibland. Jag har tex slutat vegana för jag kände mig yr och trött - inte bra :/

2011-09-29 @ 03:06:11
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: marre

älskling <3

2011-09-30 @ 15:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0