Beautiful people, beautiful places, beautiful life.

Idag är det grått ute igen.. Depp.. Vaknade, duschade, och läste fina mail, vilket gjorde mig lite gladare. Sen gjorde jag världens godaste brunch! Omelett med massa goda grejer i. Ja, jag tog såklart kort, som jag såklart lägger upp sen. Matblogg vare va?

Sitter och pratar med Andrea nu och redigerar bilder. Hon kommer hem snart!! På söndag är hon officielt back from Australia. Vilket säkert är ångestframkallande på alla möjliga sätt för henne (been there!), men för mig känns det jätte jätte mysigt! Min bästa syster och bästa vän kommer hem till mig. Så om saker känns jobbiga och sånt så kan vi i alla fall trösta varandra, mer än genom facebook och skype! Men nu ska vi inte tänka så. Saker ska inte kännas jobbiga. Det är snart vår och vi har en fin tid tillsammans att se fram emot. Våren och sommaren är ju faktiskt när Sverige är som bäst!


Kan dock inte hjälpa att sakna ihjäl mig! Det gör lite ont i mig när jag kollar på alla bilder! Jag saknar alla fina människor jag mött, jag saknar havet, och jag saknar solen! Och livet! Att jag i början av förra veckan spenderade hela dagen på detta vackra ställe, och sen dansade salsa och drack drinkar natten lång på en strandbar i karibien, är nästan svårt att förstå nu.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

<3 Fint peppigt inlägg. Ska försöka se det så!

2012-04-28 @ 15:35:51
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

<3 bra ! Jag med!

2012-04-29 @ 01:24:14
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0