Last Day!

Det är min sista dag idag. Det gör på riktigt ont i mig. Jag kan inte förklara hur ledsen jag kommer vara på planet. Jag vill inte lämna detta liv!
Men med lite tur så åker jag på en liten mini trip med bästis snart. Jag vill jag vill! Det skulle vara så himla kul! Åh!
Imorse vaknade jag jättetidigt, och orkade inte ligga där i hundra år och försöka somna om. Så jag gick upp, och ut till stranden som ligger precis utanför hostelet, där jag satt och tittade på vågorna och kollade på soluppgången. Så himla vackert! Vill inte ens tänka på att det var min sista morgon som kommer spenderas så på ett tag.
På förmiddagen idag har vi hängt på stranden några stycken. Väldigt nice! Sen gick jag och Chris (som också är matälskare som jag) till ett café och åt en dyr lunch, for a change. Jag åt en getost och spenatsallad med pecannötter, jordgubbar & torkade tranbär i, och vitlöksdressing ovanpå. Jag dog godhetsdöden! Jag saknar att äta sallader så himla mycket! Alla dessa tortillas gör mig galen!
Ikväll ska jag packa och sen ska vi gå ut och äta några stycken. Det är ju min sista kväll ikväll. Imorgonbitti tar jag en båt in till Cancun, och en buss till flygplatsen. Sen klockan 12.35 sitter jag på ett flyg och lämnar underbara Mexiko, för den här gången. Som sagt, en av de bästa resorna i mitt liv, jag skulle kunna tjata om hur bra det har varit i evigheter!
Jag landar lördag morgon i Bryssel, där jag ska spendera 24 timmar, sen sätter jag mig på ett flyg till Stockholm på söndag morgon. Lååång resa. Men det är okej, jag har inte bråttom att komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0