Solsken

Idag skiner solen i Uppsala, och för en liten stund, med solen skinandes i ansiktet, så glömmer man allt skit och bara njuter.

Jag har varit lite ledsen för olika anledningar sen jag kom hem. Dels för att jag inte vill vara tillbaka i Sverige, men också för att min kära älskade bästa hund har dött. Vi hade haft honom sen jag var 10 år, så det känns så himla tomt utan honom. Jag förstår ju att han var gammal, och det kanske var dags snart, men det känns ändå så himla ledsamt. För det senaste halvåret när jag bara jobbat halvtid ibland, så är det ju jag som vart hemma med honom, och tagit hand om honom. Vilket gjorde mig så himla fäst vid honom. Men ja, he's in dogheaven now, och han var våran bästa hund i 12 fina år!

Men ja, jag hoppas att solen fortsätter skina såhär ett tag nu. För man blir så himla mycket gladare! Jag är verkligen en vädermänniska. Påverkas så sjukt mycket i humöret av vädret!

Nu går vi mot ljusare tider hörrni, och försöker mest tänka på allt positivt istället för allt annat. Okej?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej får jag fråga vilken kamera du har?

2012-04-24 @ 22:11:46
Postat av: Paula

Anonym: hej hej, jag har en Canon Eos 550D!

2012-04-25 @ 00:44:29
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ok:) Jätte fina bilder och jätte bra blogg!!

2012-04-29 @ 01:21:06
Postat av: Paula

Tack tack!! :)

2012-04-29 @ 01:25:24
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0