Fuck

Är det inte det ena så är det det andra. Kameran funkar ju nu som sagt men idag gick min dator sönder. En spricka på hela skärmen. Bravo Paula. Så nu kan jag inte redigera bilder heller, eller andra nödvändiga saker som kräver en dator och inte en iPad. Kul liv. Jag vägrar köpa en ny dator nu. Det får vänta några månader!! Bajs. Värst  timing i världen!
Vad är det med mig och teknik? Min mobil går sönder (eller ja, den fixade ju sig, men det var/är en spricka i batteriet så den dör lite när den känner för det). Sen glömmer jag mobilen på gymmet och någon tar den (Men lämnar tillbaka den dagen efter! Lite tur har jag iaf!). Sen går min dator sönder, och även iPaden är lite knäpp ibland (hem-knappen funkar inte alltid och en gång började hela skärmen flimra i en blå färg..). Visst, jag är slarvig och kan vara oförsiktig ibland, men en jävla massa otur är det också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0