Hej vinter

Vintern och snön kom jättelägligt till första advent och nu är det vitt överallt och julstämningen är på topp! Idag ska jag, Andrea och mamma baka lussebullar och mysa! Solen skiner och det är en såndär jättemysig vinterdag!

Sen är jag även jätte mega ledsen. Min kamera är nämligen sönder. Alltså. Det går inte. Den får inte! :( ska försöka lämna in den och hoppas på att den ska lagas i veckan! Annars dör jag! Men ja, idag ska jag julmysa som plåster på såret.

Så här får ni lite dåliga mobilbilder från denna snövecka!

Såhär fint och mysigt ser det ut på mina morgonpromenader nu! 

Tjejmiddag hos Linnea Lager i tisdags. Lager levererar med vegetarisk lasagne och vit och mörk chokladmousse! Så himla gott! 

Andra bilden är från en megagod middag jag gjorde i veckan. Vegetarisk saffranspaella med bl.a. soltorkade tomater, kikärtor, plommontomater zucchini och annat gott i! 

Jul i ett träd och jul på stan. 

Igår var det första December och jag och Sanna och Anna gjorde som tradition och sov över hos nån (denna gång hos Anna) och gick upp jätte tidigt och åt julfrukost och tittade på första julkalendern! MYS! 

Vinterpromenad! Detta med julmusik i öronen! Finns det något bättre? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0