Lycka

Igår vid middagen satt vi och pratade om en sak. Är det nått jag har lärt mig de senaste åren så är det att inställning har så himla mycket att göra med hur man mår. Och mår man bra, och sprider positiv energi, så får man så himla mycket mer glädje och positiv energi tillbaka! Och är man positiv och är öppen för mer, så händer det mer roligt i ens liv också. Jag tror det är så himla himla viktigt att alltid försöka tänka på det positiva istället för det negativa, och se den ljusa sidan av allting. Det går ju inte alltid men man måste försöka. För det leder till att livet blir så himla mycket bättre och lyckligare. Ja, jag mår himla bra just nu. Idag älskar jag livet!

Foto taget av fina Maria


Kommentarer
Postat av: Andrea

You got it girl! Helt FANTASTISK bild! Så snygg och glad och bra

2012-12-21 @ 10:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0