Mormor

Hej! Har haft en världens stressigaste dag på jobbet! Sjukt mycket att göra!!!!! Jobbade över lite, och kom hem och var heelt slut! Jag har förresten flyttat hem till mormor. Vi håller på att flytta igen, men huset som mamma och Lars bygger är fortfarande inte klart, så nu bor jag hos mormor några dagar, sen ska vi hyra ett hus i Sunnersta i ca 2 månader, innan det nya huset är klart och dom äntligen får flytta in. Lite bökigt, men men. 


Det är mysigt att bo hos mormor. Även fast jag inte är här så mycket eftersom jag jobbar hela tiden. Hon går upp lika tidigt som jag och äter frukost med mig, gör god vegetarisk mat till mig varje dag ur hennes vegetariska kokbok och är bara allmänt mysig som mormorar ofta är! Lite såhär ser det ut här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0