Santa Baby

Hej! Trots att jag tappat all julkänsla nu när jag jobbar så mycket, och knappt hinner tänka på att julmysa, så är det ju ändå julafton om mindre än en vecka! Känns jättekonstigt! Hade mer julkänsla i början av december än vad jag har nu. Jag lägger all min fokus på annat just nu helt enkelt.

Men här är lite sånt som jag skulle vilja ha av tomten, om han nu bara kunde komma och lämna över lite presenter bara sådär.

Ett nytt objektiv! (Ovanligt va!)

 

Bamboo iPad fodral från Root Cases. Hur snyggt?

En tavla med Rachel Urquhart's vackra konst. Vill ha allt! Så sjukt vackert!

En sån här gitarr. Gärna ett julmirakel så att jag heltplötsligt blev proffs på att spela gitarr också!

En sån här megasnygg väska och/eller iPad/dator väska som begåvade Amanda Malm gör från The Vintage A.

Matt Corby som pojkvän. Är så himla himla kär i honom. Titta här så förstår ni varför. (Gärna bo på en strand med honom och surfa hela dagarna och lyssna på honom plinka på sin gitarr och sjunga för mig på kvällarna också.. hehe)♥

 

Sen önskar jag mig även en Mac dator, då jag numera är datorlös. Ett nytt minneskort till min kamera. En flygbiljett och massa andra grejer.. Man kan ju alltid drömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0