AJ!

Igår fick jag en fin liten brännskada på min hand. Helvette vad det gör ont att bränna sig!! Jag var tvungen att smärtstillande för att det gjorde så himla ont, hela dagen! Jag var på Ikea en sväng, och eftersom jag inte hade något kallt på det då så var jag tvungen att gå till kiosken och be om nått kallt. Så sen gick jag runt med en frusen pizza på handen, hehe. Hur som helst så kändes de ungefär som att min hud frätes bort, så jag säger bara en sak. Var försiktig med hett vatten/vattenånga. Det kändes som att det fortsatte bränna in i mina fingrar hela dagen. Numera är dom lite fin rosarödlila ton. Nice!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ouuch ser väldigt smärtsamt ut <3

2012-01-25 @ 01:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0