Serienörden

I detta inlägg skrev jag att det var så himla längesen jag var sjuk. Så himla typiskt då att jag går och blir sjuk veckan efter. Idag mår jag verkligen piss. Min hals gör ont, min näsa rinner, jag nyser hela tiden osv. En härlig förkylning helt enkelt. Ush! Så idag ligger jag i sängen och kollar på serier och snyter mig var femte minut, istället för dom ursprungliga planerna.

Igår åkte jag hem till Michelle på kvällen. Vi drack några liter té ungefär och åt cheesecake som jag hade med mig, som var över från i lördags då jag hade fina tjejer här på middag. Det var mysigt.

Nu - tillbaka till serietittandet. Mina älskade serier har börjat igen!
http://smuls.blogg.se/images/2011/tvd-season-3-poster-the-vampire-diaries-26242569-568-740_175453960.jpg
source
The Vampire Diaries är klart bäst just nu, av de 9 serier jag följer. Ja, jag sa nio. Pinsamt många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0