Midsommar 2012

Min midsommar blev så himla bra! Efter jobbet bar det av till Selanders för midsommarfest. När jag kom så var det tävlingar och tipsrundor i full gång. Sen åts det dessert (och lunch för min del) och så var det dags att göra en midsommarstång.
(Tyvärr hade jag inte kameran med mig, så jag har bara dåliga blackberry bilder att bjuda på)Det var lite ombytta roller. Tjejerna skulle hugga ett träd och fixa stången. Som ni ser gick det hur bra som helst!
Killarnas uppdrag var att plocka blommor och göra kransar till midsommastången.
Sen dansade vi runt stången (som blev otroligt vacker som ni ser). Det var jättekul! Jag tror inte jag har dansat runt en midsommarstång sen jag var barn typ! Gud vad vi skrattade!
På kvällen grillade vi, satt på Annas mysiga terass och pratade, hade lite fler tävlingar, spelade piano och sjöng, dansade loss i deras vardagsrum, och till och med bastade. En jättebra midsommar!!
Så himla trevligt folk och bra stämning!
Såhär såg jag ut under kvällen. Andrea hade gjort jättefina midsommarkransar till mig och henne medans jag var på jobbet på förmiddagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0