Izamal, "The Yellow Town"

YES! Snabbare internet! Vilket betyder BILDER! Här har ni några bilder från Izamal! Jättefin liten gulmålad stad, verkligen vackert! Jag var bara så sjukt trött och less för att jag inte fick tag på Anna när jag var där, och jag hade så lite energi kvar, så det var därför jag klagade. Efter jag fått sova, och gick ut i staden dagen efter så var jag på bättre humör och gillade staden mer. Dock rekommenderar jag endast en dagstur hit. Efter man sett staden (som inte är stor) så finns det inte mycket mer att göra, och det är dyrt att sova över natten. Men ja, jag var inte på topphumör när jag kom dit, men som tur är så syns ju knte det på bilderna! Och det kommer ju heller inte vara det man minns mest!

 


Kommentarer
Postat av: Michelle J

Woow, vilka härliga bilder!

2012-03-15 @ 21:58:54
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Taack min fina <3

2012-03-16 @ 06:49:15
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0