April/May through my phone

Nu var det en hel månad sen jag kom hem från Centralamerika! Det har gått så himla snabbt, men det har för det mesta vart en fin månad.
Lite såhär har den senaste månaden sett ut genom mobilen.

Jag och Maria, på väg till Saras födelsedagsmiddag, 6 dagar efter jag kommit hem.

Valborg! Jag och sis på väg mot festligheterna.

Mysig weekend i Stockholm. Så här fint blommade träden i Kungsträdgården!

Sushi i solen på Michelles balkong.

Stockholm på Sannas födelsedag!

Mysig frukost hos Susanna.

Fika ute i solen på kusin Claras födelsedag. Alice, Filip och Andy.

En fin morgon på jobbet.

Bakishäng nere vid vattnet i söndags. Både jag och Susanna somnade på bryggan i solen. Så himla skönt!

Picknick på lyssnarängen i solen igår.

Kvällspromenad med Sanna och Andrea.

Idag i stadsparken. På typ en vecka har allt blivit grönt och börjat blomma jättefint! Hej sommar!

Mötte upp fina Michelle för häng i solen på stan idag. skönt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0