Mysdag

Instagrambilderna fortsätter. Haha, nej men eftersom jag har en syster som är världens instagramnörd så har jag ju helt plötsligt alltid lite bilder att lägga upp från mina dagar. Det kan ju vara trevligt lixom..?

Idag har vi varit i Bromma och firat min kusin Clara som fyller 14!! Det blev catch up med kusinerna, som varken jag eller Andrea träffat på ett tag (Andrea har inte träffat dom sen förra sommaren). Sen åt vi god räksallad och till slut blev det tårta ute i solen! Gud vilket härligt väder det var idag!!

Nu på kvällen har jag, Sanna och Andrea gjort jättegod paj och grillat majskolvar, och sen mötte vi upp Anna för en kvällspromenad! Så himla ljust ute på kvällarna nu!! Mys!

Mys ute i solen på mina kusiners bakgård.

image description

Pajen (som jag stod för) och Susanna som grillar majs!

Solnedgång vid klockan tio på kvällen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0