Sara 21 år!

I lördags firade vi som sagt Sara som fyllde 21! Vi möttes upp utanför Villa Romana allihopa, där Sara hade bokat bord. Jag tog inte så många bilder för min kamera höll på att ladda ur, men några snabba hann jag med!

Linnéa och Sara var glada.

Vi var elva stycken, och fick ett fint långbord på restaurangen. Där beställde vi in vin och god mat.

Jag åt "Stufato Di Villa Romana" som var en fisk och skaldjursgryta med bl.a. blåmusslor, lax och vitt vin i och basilikaaioli till. Det var sjukt gott!

Fina Desirée

Maria som köpte min gamla systemkamera samma dag, hade också kameran i högsta hugg. Tydligen var det nått roligt hon tagit kort på.

Maria!

Oskar.

Patrik

Sen gick dom flesta hem, men jag, Sara, Patrik, Oskar och Pontus gick till Magnussons där vi satt och pratade ett tag. Sen var alla för trötta, så då var det dags att åka hem. Himla mysig kväll, och jag tror Sara var nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0