Saturday!

Gårdagen blev så himla bra! Jag jobbade på förmiddagen, men det var ett jätteskönt lungt jobbpass, och jag jobbade med Josefin som jag inte träffat på evigheter, så det var kul!

På kvällen började jag med vin i solen på vår baksida. Sen åkte jag till Sanna och så började vi röra oss mot stan. Där mötte vi upp Sara, så gick vi alla hem till Helena där det var förfest på gång! Vi stannade där väldigt länge, men till slut gick vi till Edenbergs där det var sjukt bra musik!! Vi stod där och dansade ett bra tag (DJn älskade oss, för vi var dom enda som dansade och lyfte upp stämningen!), och sen gick vi till Agave där det var skön reggaemusik och det helt plötsligt kändes som att man inte var i Sverige längre! Där fortsatte vi dansa, enda tills stängning och då blev det nattmat och sen taxi hem. Sjukt rolig kväll! Nästan så att man börjar få hopp om Uppsalas uteliv igen! Man måste bara gå till rätt ställen och hänga med ett gäng sköna människor!!

Här är gårdagens låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0