Sommar

Hola! Jobbet idag gick bra! Alla var snälla och det känns som en skön ny start! Det blir nog bra det här! Och extra bra för min reskassa! I sommar ska jag jobba ihjäl mig och spara pengar! Fast självklart blir det ju sköna grillkvällar, brygghäng, picknickar, häng vid vattnet, vin på uteserveringar, roliga partynätter, ljusa kvällspromenader, spontana roadtrips, luncher i solen osv. också! Det känns som det börjar bli sommar nu och jag älskar det!!

Vin på vår baksida i solen. Shortsväder!!

Lunch i solen på en uteservering i Gamla Stan.

Gröna somriga träd utanför mitt fönster! Det har blivit sommar på ungefär en sekund! Det regnade en massa, sen kom solen fram och helt plötsligt är allt grönt och blommar jättefint! I love it!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0