Summer is here!!

Är helt död efter en lååång arbetsdag! Började klockan 6 imorse! Men solen skiner och det är jättevarmt ute så jag klagar inte!

Igår efter jobbet så bestämde vi oss spontant att gå på en picknick grej som Andrea var bjuden på i Ekonomikumparken. Jag, Sanna och Andrea köpte med oss lite snacks och mat och gick dit. Det var nån som Andy hade pluggat med på Berghs, och hans studentkompisar som satt och picknickade. Vi slog oss ner i solen, drack rosévin och satt och pratade. Jätte härligt! Efter ett tag bestämde vi oss för att gå till Riverside istället, för att möta upp Sara & Maria och gänget. Där var det kvällssol bra musik och fint sällskap! När vi blev för trötta så cyklade vi hem. Det var så himla fint när vi cyklade hem på kvällen, i värmen, med en fin solnedgång bakom oss. Sommaren är här och jag älskar det!!

Picknickdags!

Jag och Sanna påväg till Riverside.

Iphone/instagram nerds!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0