Wednesday

Hej!! Jag hade en fin helg i Stockholm! Tog några få bilder med mobilen, som jag dock inte är så säker på om jag kan få in på datorn (ny mobil+otekniska Paula=??).. En rolig utekväll, mysiga promenader i Gamla Stan och på Djurgården, häng i Humlegården i solen och lite sånt bestod min helg av i allafall. Bra helg!
Igår blev det lunch i solen med Andrea och Sanna som kom förbi en sväng. Sen på kvällen hängde jag hemma hos Anna som bakade bröd. Vi tittade på hennes Centralamerika bilder, pratade och åt av det goda brödet när det var klart. Bröd med aprikoser och valnötter i - ASgott!
Idag var jag och Andrea bjudna till mormor på fika på förmiddagen. Vi satt mest och pratade om livet och drack te och åt bullar. Mys!
Är lite osugen på bloggningen just nu som ni kanske märker... Men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0