Älskade Stockholm

Ett inlägg i veckan verkar vara min nya grej. Vet inte riktigt vad som har hänt med blogginspirationen.. Men men.

Idag var jag i Stockholm och hälsade på Michelle hela dagen. Så himla mysigt med bästis-häng! Jag saknar det!Vi var hemma hos henne lite, sen gick vi och åt sushi, gick i affärer och gick runt och tittade på någon matmarknad som var vid Sergels Torg. Där hade dom mat och delikatesser från olika länder. Vi köpte inget men det var roligt att titta! Sen gick vi hem till henne och drack te, innan det var dags för mig att åka hem igen.

Jag älskar Stockholm. Så himla skönt att få en paus från Uppsala då och då. Vilken tur jag har som har en bästa vän där då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0