Vamos a Nicaragua

Idag åker jag från El Tunco! Skippar resten av El Slavador och åker direkt till Nicaragua. Delvis för att jag vill komma neråt till Nicaragua och Costa Rica innan regnsäsongen börjar, och delvis för att jag inte hört så mycket mer om ställen i El Salvador som verkar nice. Runt 8 ikväll kommer jag vara framme i Leon, Nicaragua! Har masssa kompisar där, som jag mött på olika platser under resan, som jag ska försöka möta upp! Det kommer bli askul! Jag kommer dock ganska snabbt försöka röra mig mot stränder igen dock. Har längtat efter hav och surf så himla länge så nu tänker jag försöka hålla mig till kusten ett tag! Men Nicaragua ska vara bäst för små gömda surfbyar osv. Så det kommer bli amazing!!! 
Puss!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0