Vancouver-Costa Rica

Var i Whsitler i helgen med min kompis Liz, för att hälsa på vår kompis som bor där nu. Whistler är en megapopulär skidort nära Vancouver. Tyvärr så blev det ingen skidåkning för mig (för dyrt, men riktigt jävla sugen blev jag!) men vi hade en riktigt rolig utekväll! Dansade så mycket så att jag hade träningsverk dagen efter! Älskar sånna kvällar! I söndags promenerade vi runt i Whistler och sen var det dags att åka tillbaka till Vancouver. På kvällen gick vi ut och åt ett gäng, för det var ju vår sista middag tillsammans (för den här gången). Så himla sorgligt. Älskar verkligen mina vänner, men som sagt - It's not goodbye, it's see you next time!

I måndags hoppade jag på ett plan till Costa Rica. Jag säger bara WOHOO! Äntligen! Det känns extremt jävla bra att vara tillbaka i varmt väder, vågor och surf, och landet med vackraste solnedgångarna jag sett! Känner mig så himla hemma här! Dock så känner jag mig spökblek, och några kilon tjockare än sist. Men vad gör det när livet är bäst bäst bäst? Absolut ingenting, if you ask me! Och nästa tisdag, förutom att det är julafton då, händer det nått megaroligt som jag längat efter i flera månader nu! Kan typ inte fatta att det kommer hända. Aaah vad jag längtar!!! <3

Kvällens solnedgång! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0