Birthday weekend!

Hej!! Har haft en så himla bra helg! Det började i fredags, när vi började med dykarkursen. Det var en lång dag med teori, men det belönades på kvällen med god mat och utgång! Vid tolvslaget började alla köpa shots till mig för det var ju den 23e helt plötsligt! - Min födelsedag! Vi dansade, och dansade, och träffade roliga människor, gick vidare till nästa bar - Treetanic. Tror den är voted the 4th coolest bar in the world. Det känns typ som ett magiskt fantasiland uppe i ett treehouse. Konst överallt och bara fantastiskt vackert. Jag gick dit igår på dagen och försökte fånga det vackra på bild, men det går nästan inte, man måste uppleva det. Det känns typ som att man är i ett stort museum med gångar och gömda platser med helt sjukt vackra väggar och golv. Ska försöka visa bilder senare!!
På morgonen på min födelsedag gick vi och åt en stor frukost på ett cafe, och hängde där med ett skönt gäng i några timmar. Sen hängde vi mest vid vattnet, lärde mig spela lite gitarr och tittade på solnedgången. Vid 18.30 gick vi och åt middag. Åt en helt fantastisk skaldjurssoppa, och sen sjöng alla för mig och jag fick dessert med ett ljus i att blåsa ut! Så himla gulligt! Det var caramel pecan chocolate cheesecake. Dog så gott det var, men när vi gick där ifrån kändes det som jag skulle sprängas! Sen vart det ju såklart ännumer firande, jag fick fina födelsedagspresenter - två tröjor och många drinkar osv. Men jag var inte ute allt för sent för idag har vi haft dykarkurs hela dagen.

Har precis kommit ur vattnet från mitt första dyk någonsin!!! Okej, det var inget riktigt dyk idag, utan mer olika övningar under vattnet hela dagen, men att simma runt under vattnet och andas från en tub räknas väl? Haha. Askul iaf!!! Imorgon har jag mina två första open water dives!! Så himla excited!!!

Just nu från verandan på hostelet/dive shop. 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Låter så himla underbart! <3 Och vill verkligen se det där treehouset, låter ju coolt! Och förresten hur ofta brukar jag kunna skypa 00.15 på en söndag natt? ;) puss

2013-02-25 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0