Life

Tjabba! Nu är buss och båtbiljett bokad till Caye Caulker imorgon. Har ju varit där redan, men älskade det så mycket så nu när jag är så nära känner jag att jag lika gärna kan åka dit bara nån dag eller två innan jag åker neråt i resten av Belize. Det blir nice! Dock så ser det ut som att vädret kommer att vara lite sådär.. Det skulle tydligen bli storm idag, men so far så har det bara duggat lite och vart lite småkyligt.. Men det gör inte mig nått. Bara att ta på sig en tjocktröja sen är allt bra!

Ikväll åt jag middag på hostelet och drack några öl med gänget här....som vanligt. Öl är typ som vatten på det här stället haha. Maten kostar 55 pesos (ca 28kr) men för 70 pesos får man 2 öl till maten, alltså bara 15 pesos extra. 7kr för två öl alltså.. Gaanska bra!! Nu ska jag gå och hitta nått att äta, kanske en midnatts taco? Haha, sen är det läggdags! Imorgonbitti blir det upp tidigt för att packa och åka till Belize!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0