And i'm off!!

Nu sitter jag på en flygbuss påväg till Skavsta. Jag har sagt alla mina Hejdån och allting känns bara konstigt. Konstigt på ett bra sätt, men konstigt. När man har gått och längtat efter något så himla länge, och sen helt plötsligt så är det dags! På något sätt så tycker jag att det går bättre att förbereda sig när man åker på spontana resor, som man inte vet att man ska åka på förän någon vecka/några dagar innan. Vilket är jätteknäppt egentligen, för det borde ju vara tvärt om! Hur som helst så känns det jävligt bra! Jag är påväg ut för att upptäcka nya fina platser på jorden igen, vilket är ungefär det bästa jag vet! Jag har ungefär noll planer, men det här kommer bli så himla bra! Men jag kommer självklart sakna er här hemma. Åh. Livet!


Kommentarer
Postat av: maria

åh finaste du på bilden!!! du kommer ha det bäst, puss snyggo

2013-01-14 @ 21:22:48
URL: http://mariakallmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0