My 2012

Gott nytt år vänner!!!
Jag kände att en årsresumé av det här året kunde bli väääldigt lång, och tidskrävande. Så jag försökte klämma ihop allt i ett litet kollage. Allt fick ju inte plats. Inte ens hälften av det som har hänt detta underbara år fick vara med på kollaget. Men några highlights i alla fall!

På bild:

De 4 bilderna uppe i vänstra hörnet: 1. Nyår hos Sanna med middag och mys. 2. Februari i Dubai, kite beach. 3. Killarna och jag på min födelsedag i februari. 4. Nasimi Beach vid Atlantis på The Palm i Dubai. 

 

Uppe i högre hörnet: 1. Lyckliga jag första gången jag satte min fot på en strand i karibien. I Tulum i Mexiko i mars. 2. Bästa Flores-familjen i Guatemala vid El Mirador viewpoint. 3. Ananasjuice på Caye Caulker i Belize i April- "Welcome to Caye Caulker, Welcome to paradise" Så var det verkligen! 4. Sköna Isla Mujeres gänget på Garrafon de Castilla stranden i Mexiko. 

 

Nedre vänstra hörnet: 1. Town Hall vid Grand Place i Bryssel i April, påväg hem från Centralamerika. 2,3. Valborg i Uppsala med fina vänner. 4. Solbrända nyhemkomma jag och bästa syster återförenade när hon flyttade hem från Australien i April. 

 

Nedre högra hörnet: 1. Lillebror tar studenten i Juni! 2. Grekland med familjen i Juli. 3. Grekland med bästa Anna och Sanna i Augusti. 4. Mysiga höstdagar i Oktober! 

 

Sen hände det ju typ hundra mer bra grejer i år. Men det vet ni ju redan, och ni kan ju alltid kolla i arkivet! 

Mitt 2013 har inte börjat jättebra. Jag är förkyld, har nog småstukat armen lite, och känner mig extremt utmattad och utarbetad! Har sjukanmält mig från jobbet imorgon, så imorgon ska jag vila och bri frisk! Så det så. 

Let the adventures of 2013 begin!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0