Utila

Hej!! Forsta gangen jag sitter framfor en riktig dator pa sa himla lange! Sjukt skont! Det borjar bli lite jobbigt med iPaden, for det funkar aldrig att ladda upp bilder eller videos eller natt annat (delvis darfor jag ar en san trakig bloggare nufortiden!). Plus att internet suger overallt, sa da funkar det ju annu mindre! 
 
Anyway, anledningen till att jag har lanat en dator ar for att jag haller pa att ladda upp 2 videos. Det tar ar och dagar med internetet har, men det funkar iaf.. sakta men sakert! En av dom kommer jag lagga upp har! Det ar en Scuba Diving video!! Yay! Fran min open water course, alltsa den forsta dykkursen, nar man lar sig alla grunder. Under hela den kursen sa foljde en tjej med pa varje dyk och filmade oss, och sen gjorde hon en dykfilm var till alla oss! Haha man ser jatteknapp och rolig ut, men anda roligt att visa er, sa ni fattar lite vad jag pratar om nar jag babblar om alla dyk vi gjort osv. Det kommer som sagt ta hur lang tid som helst att ladda upp, men forhoppningsvis inom de kommande dagarna kan jag fa upp den! :)
Har kommer lite blandade bilder harifran iaf!!
 
 ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Beautiful pics darling <3 saknar dig alltid.

2013-03-08 @ 12:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0