Dykdags!

Hola! klockan är 6.30 och jag är pigg och glad och redo för morgondyk! Igår dök vi deep dive ner till 30 meter, och det var ett så himla nice dyk! Allting gick asbra, vi dök på en dive site som heter "Labyrinth" och vi simmade mellan färgglada korallväggar och såg fina fiskar och sen ner till 30m. När vi var där nere är trycket så himla stort så våran instruktör tog ut ett rått ägg och cracked it, och det stannade i samma form (ursäkta svengelskan), och vi kunde passa runt det och leka med det utan att det sprack och bara blev äggsörja. Sen tog hon fram en can of juice som vi kunde dricka ur med ett sugrör, och juicen stannade i burken utan att blanda sig med saltvattnet, så det smakade som helt vanlig äppeljuice! Svårt att förklara med det var askul! Sen gjorde vi ett navigation dyk där vi i princip skulle navigera med en kompass och lite sånt. Men fortfarande ett vackert dyk bland fina koraller och fiskar! 
 
Idag ska vi dyka ner till ett vrak och sen ikväll blir det nattdyk!! Så himla excited!!! 
Sen har jag lite mer pluggande att göra men om jag blir klar med det idag så är jag klar med min advanced kurs ikväll! Advanced open water diver, woho!! 
 
Nu- frukost, sen dyk!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0